اعضاء باشگاه مشتریان

12آذرمعرفی باشگاه مشتریان
  • 281
  • .
  • .

این باشگاه که فرصتی برای ارج نهادن به همراهی همیشگی و انتقال حس سپاس و قدردانی  نسبت به مشتریان وفادار بوده است، با پیشنهادهای متنوع و جذاب در دسترس مشتریان خواهد بود. از مدت‌ها پیش به دنبال استفاده از راهکارهایی در ارایه امتیازهای ویژه و متفاوت بهمشتریان وفادار خود بوده ایم

اکنون خرسندیم که موفق به ایجاد زمینه‌ای برای تحقق اهداف مشتری مدارانه و قدردانی ویژه از همراهان وفادار خود شده‌ایم

مراجعه کنندگان محترم می‌توانند با عضویت در این باشگاه، از طرح‌های  ارایه شده بهره‌مند شوند و از طرح‌های ویژه، تخفیف‌ها، محصولات و خدمات، استفاده کنند.

امتیاز بگیرید و از مزایای بیش‌تری برخوردار شوید

برای استفاده از پیشنهادهای ارایه شده در باشگاه مشتریان، هر یک از فعالیت‌های شما در بخش‌های مختلف، مشخص کننده میزان اعتبار شما است. امتیازدهی در باشگاه مشتریان از زمان اولین ورود شما به بیمارستان، آغاز می‌شود و شما بر اساس میزان هزینه پرداخت شده و سابقه حضور خود در بیمارستان امتیازهای متفاوتی به دست می‌آورید و بر اساس همین امتیازها در یکی از دسته‌بندی‌های پیش‌بینی شده قرار خواهید گرفت.

در حال حاضر اعضای باشگاه مشتریان  در چهار سطح زیر دسته بندی می شوند و بر همین اساس سطوح دسترسی وپیشنهادهای متفاوتی در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.  :

 لبخند با اشتیاق(سطح C) : شامل بیمارانی می شود که پرداختی خدمات آزاد آنها بین 10 تا 15میلیون تومان می باشد.

 لبخند جذاب(سطح B) : شامل بیمارانی می شود که پرداختی خدمات آزاد آنها بین 15 تا 20 میلیون تومان می باشد.

 لبخند رویایی(سطح A) : شامل بیمارانی می شود که پرداختی خدمات آزاد آنها از 20 میلیون تومان  به بالا می باشد.

عضویت در باشگاه مشتریان

  • به صورت هوشمند بیماران دریک بازه زمانی مشخص مورد ارزیابی قرارگرفته و در باشگاه مشتریان عضو می شوند.

  • بلافاصله اطلاعات عضویت برای ایشان از طریق پیامک ارسال می شود.

  • تاییدیه مشتری از طریق پیام کوتاه ( بطور مثال: مراجعه کننده گرامی با سپاس ازشما با امتیاز 1000کاندید عضویت در باشگاه مشتریان ما می باشید.جهت تایید عضویت عدد 1 را به شماره پیامک ارسال نمایید).

  • درصورت تایید از طرف مشتری، وی به بیمارستان دعوت می شود و پس از تکمیل فرم ثبت نام باشگاه مشتریان، کارت عضویت باشگاه مشتریان به مشتری واگذار می شود.

  • مشتری می تواند طبق امتیاز و گروه باشگاه مشتریان، از خدمات استفاده نماید.

خدمات باشگاه مشتریان

با امتیازهای کسب شده خود می‌توانید از خدمات باشگاه بهره مند شوید. این خدمات شامل:

  • برخورداری از تخفیف

  •  پشتیبان ویژه : ( چکاپ رایگان، مشاوره تلفنی، خط تلفن مجزا نوبت دهی، پیگیری درمان)

  • هدایا، پکیج مناسبتی، آفرها، قرعه کشی، مسابقات، پیامک تبریک(روز تولد، روز جانباز، روز پاسدار، نیمه شعبان، عیدنوروز، ماه رمضان، هفته سلامت).

  • چکاپ کامل پرونده سلامت (دهان و دندان).

  • چکاپ کامل پرونده سلامت (بیماری سیستمیک).

  • دندانپزشک خانواده

  • پزشک عمومی خانواده

  • پزشک مشاوره خانواده (شمیم)

  • پک بهداشت دهان و دندان

  • ایاب و ذهاب (جهت مراجعین تهران و شهرستان)

  • ارایه خدمات درمانی در منزل

  • ارایه خبرنامه

خدمات گروه لبخند با اشتیاق :

  • برخورداری از تخفیف

  • پشتیبان ویژه

  • ارایه هدایا، پکیج مناسبتی، قرعه کشی، پیامک تبریک

  • ارسال پک بهداشت دهان و دندان

  • ارایه خبرنامه

خدمات گروه لبخند جذاب :  

  • برخورداری از تخفیف

  • پشتیبان ویژه

  • چکاپ کامل پرونده سلامت (بیماری سیستمیک)

  • دندانپزشک خانواده

  • ارایه هدایا، پکیج مناسبتی، قرعه کشی، پیامک تبریک

  • ارسال پک بهداشت دهان و دندان

  • ارایه خبرنامه

خدمات گروه لبخند رویایی :

  • برخورداری از تخفیف

  • پشتیبان ویژه

  • چکاپ کامل پرونده سلامت (بیماری سیستمیک)

  • دندانپزشک خانواده

  • پزشک عمومی خانواده

  • پزشک مشاور خانواده (شمیم)

  • ارایه خدمات درمانی در منزل

  • هزینه ایاب و ذهاب (جهت مراجعین تهران و شهرستان)

  • ارایه هدایا، پکیج مناسبتی، قرعه کشی، پیامک تبریک

  • ارسال پک بهداشت دهان و دندان

  • ارایه خبرنامه

  

  

 
امتیاز دهی
 
 

.کلیه حقــوق این وبسایت بــرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله محفوظ می باشد